Thai csirkés tészta




Saci és Gábor imádják a thai kaját és így elég sűrűn készítek valamilyen thai tészta-különlegességet. Ezt is a neten találtam, jónéhány módosítással el is készítettem (annak függvényében, mit találtam és mit nem találtam a hűtőszekrényben)

Hozzávalók:

  • 1 marék mungóbabcsíra
  • 1 marék bébiborsó, hüvelyben
  • 50 dkg csirkemellfilé, felkockázva
  • 1 evőkanál csili szósz
  • 1 kaliforniai pirospaprika, felkockázva
  • 2 fej vöröshagyma, apróra felkockázva
  • 2 sárgarépa, csíkokra szeletelve
  • 8 szál újhagyma, felkarikázva
  • bors
  • olívaolaj
  • fekete bab szósz
  • szójaszósz
  • spagetti tészta

A felkokcázott húst sóval és borssal fűszerezem, majd a kanál csiliszószt alaposan elkeverem a hússal.Félreteszem, amíg a zöldségeket előkészítem.
A tésztához a vizet feltesszük forrni.
Közben egy teflon serpenyőben, vagy wok edényben teszünk egy kevés olajat és felhevítjük, majd a vöröshagymát megpirítjuk benne, azután hozzáadjuk a csirkét és közepes lángon azt is pirítjuk. Ezután én felöntöttem két pohár vízzel és alaposan megfőztem a csirkemellet. Amikor a víz elfő, hozzáadjuk az újhagymát, paprikát, répát, borsót és a csírát. Együtt kavargatjuk, átforgatjuk, hozzáadunk 2 evőkanál feketebab szószt és 2-3 evőkanál szójaszószt, ismételten, sózzuk-borsozzuk.
Mivel nagyon száraznak találta Gábor, ezért 1 dl vizet még hozzáöntöttem, felforraltam még egyszer az egészet és amikor már csak egy picit volt roppanós a zöldség, akkor vettem le a tűzről. 
Saciék tettek bele a végén majonézt, ami szerintük csak dobott az ízen! :):):)


Megjegyzések