Csirke bundában




A McDonalds-os Chicken nuggets-hez hasonlót kértek tőlem a gyerekek, de pont olyannal nem tudtam szolgálni, így elkészült ez a bundás csirke...
Az alább leírt adagot én megháromszoroztam, mert étvágy azért van rendesen... Ráadásul ezt a receptet mindketten imádják :)

Hozzávalók:

  • 2 közepes csirkemell filé, nagyobb kockákra vagdalva
  • liszt
  • olaj a sütéshez
A bunda hozzávalói:
  • 2 tojás, felverve
  • 1 csapott kiskanál tengeri só
  • frissen őrölt bors
  • 4 evőkanál tejföl
  • 3 púpos evőkanál liszt (de lehet zabpehely lisztből is)
Ekkora kockákra vágtam :)

Bunda massza


Sütés alatt a bundások


A felkockázott húst megsózzuk és meghintjük egy kis liszttel.
A bunda hozzávalóit alaposan kikeverjük, a tészta nem lesz túl sűrű, de az nem baj. De ha mégsem vagyunk elégedettek a sütés során, adhatunk hozzá még egy kis lisztet. 
Az olajat serpenyőbe öntjük, én kb két ujjnyi vastagon öntöttem a teflon serpenyőbe, felhevítjük és a húsokat megmerítettem kanállal a masszában, majd a kanállal a forró olajba tettem. Arra vigyázni kell, hogy ne legyen túl erős a hőfok, mert akkor a hús belseje nem fog átsülni. 
A lánykáim a bundás csirkét mindenképpen krumplipürével szeretik, paradicsom salátával.

Megjegyzések